Wersja 1.03 FAQ, część 3

Mieliście pytania, a my mamy dla Was odpowiedzi! Ta część 3 naszej serii FAQ zajmie się wszystkimi pytaniami, które przesłaliście do nas na Discordzie i w mediach społecznościowych, a po zakończeniu wszystkie zostaną zebrane w jeden obszerny dokument do wglądu i odniesienia!

Zacznijmy więc od odpowiedzi!

P: Jeśli chodzi o linię wzmocnienia, czy średnia podstawka w regimencie świateł (na przykład Jarl z Raiderami) tworzy osobną linię do wprowadzania ciężkich?
A: Klasa regimentu określa linię. Postacie nie są pułkami, nawet jeśli są uważane za część pułku, do którego są dołączone.

P: Węzeł kataboliczny: Czy trafienia zadawane przez Węzeł Kataboliczny liczą się jako część Akcji Starcia i w związku z tym wpływa na nie Tarcza?
A: Zgodnie z jego opisem, uderza od przodu, więc nie omija Tarczy. Tak, liczy się jako część akcji starcia.

P: Jeśli chodzi o linię wzmocnienia, to czy jest ona rysowana od nowa po każdej aktywacji? Czy to oznacza, że mogę pokonać całą długość stołu w pierwszej rundzie?
A: Linia wzmocnienia jest wyznaczana na początku Tury. Może ona jednak zostać zepchnięta tylko w wyniku przekroczenia jej przez wrogi pułk. Nie może zostać przesunięta do przodu. Będziesz musiał poczekać do następnej tury, zanim ruszysz dalej.

P: Jak działa kaskadowa degeneracja, jeśli podstawka postaci zostanie zniszczona?
A: Jeśli podstawka z postacią zostanie zniszczona, nie będzie już w kontakcie z podstawką, a zatem nie będzie powodować rozpadu wrogich podstawek.

P: Jeśli chodzi o akcje salwy, czy przedni szereg regimentu zasłania tylny szereg regimentu?
A: Przedni szeregowy strzela normalnie, a pozostali wspierają go jednym strzałem na stanowisko.

P: Czy regimenty znajdujące się na terenie garnizonu nie podlegają zaklęciom takim jak Erupcja i Ściana ognia, które wpływają na stojaki?
A: Stojaki są elementem gry. Modele służą do śledzenia ataków, ran itp. Dlatego to podstawki zajmują teren garnizonu. Zaklęcia wpływają na podstawki, gdy znajdują się one w terenie.

P: Czy postać zastępuje model w regimencie piechoty, czy stoi na własnej podstawce.
A: Postać piechoty stoi na swojej własnej podstawce od wersji zasad 1.02. Dlatego regiment składający się z 3 podstawek piechoty będzie miał w sumie 4 podstawki, jeśli liczyć postać. W chwili pisania tego tekstu wydaliśmy zestawy podstawek i podstawek do wykorzystania dla postaci.

P: W przypadku, gdy kilka efektów Rozpadu kumuluje się w różnych momentach tury, jak Rozpad oddziałuje z zasadą Odporności na Rozpad?
A: Na koniec aktywacji regimentu dodajesz całkowity rozpad i odejmujesz rozpad odporności.

P: Czy Kapłani liczą się do celów Przeszkadzania wrogowi.
A: Zarówno kapłani, jak i czarodzieje są postaciami rzucającymi, więc obie liczą się do zakłóceń wroga.

P: Wyjaśnienie punktacji dla regimentów mieszanych.
A: Gdy atakujesz cel, walczysz przeciwko wrogowi punktacja Stojaki.

Weźmy przykład lekkiego pułku ze średnią postacią przeciwko średniemu pułkowi.

Twoje 3 lekkie podstawki kontestują 3 średnie podstawki przeciwnika. 3 średnie podstawki przeciwnika kontestują 1 punktującą średnią podstawkę przeciwnika. W takim przypadku nikt nie zdobywa punktów.

Zobaczmy inny przykład.

Gracz A ma pułk średni o sile 4 podstawek.
Gracz B ma Regiment Lekki, który poniósł straty i ma 2 Podstawki. Do regimentu dołączyła jednak podstawka ze średnią postacią (regiment ma więc w sumie 3 podstawki).

Gracz B walczy przeciwko 3 średnim stojakom gracza A. (2 z powodu dwóch Lekkich Stojaków i 1 z powodu Średniej Postaci.
podstawka). Gracz A walczy ze średnią podstawką postaci. W tym przypadku gracz A pozostaje z jedną niekwestionowaną podstawką punktującą i dlatego zdobywa punkty.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter